Polo TV i Eska TV najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi. Polsat Music HD zyskał najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w sierpniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Polsat Music HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w sierpniu 2017 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 6,02 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września ub.r. do 16 maja br. zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja br. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.
Średni udział naziemnej Eski TV w lipcu br. wyniósł 0,45 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,06 proc. Dla porównania naziemna Eskę TV w sierpniu 2016 roku miała udział na poziomie 0,60 proc.
Podium uzupełnia kanał 4FunTV, który awansował z miejsca czwartego. Jego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,17 proc. (wynik tego kanału względem sierpnia ub.r. wzrósł o 13,33 proc.).
Oczko niżej znalazł się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która spadła z miejsca trzeciego. Jej średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,16 proc. (spadek o 23,81 proc.).
W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał Stars.TV. Jego średni udział wyniósł 0,09 proc. (wzrost o 28,57 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Music HD, którego średni udział zwiększył się o 300 proc. do 0,04 proc. Jest to nowa stacja, która rozpoczęła nadawanie 26 maja 2017 roku w miejsce kończącego nadawanie Muzo.tv.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w sierpniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 5,19 proc., wyniósł 1,28 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,79 proc.
Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,31 proc. udziału; wzrost o 3,33 proc.). Awansował on z czwartej lokaty
Największym wzrostem (o 250 proc. do 0,07 proc.) również i tutaj pochwalić się mógł Polsat Music HD.
Dołącz do dyskusji: Polo TV i Eska TV najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi. Polsat Music HD zyskał najwięcej
Pewnie dlatego,że u nas są non stop reklamy a w wersji europejskiej nie ma żadnych. Jak tu oglądać cokolwiek, kiedy przerywają program co chwilę? Po co tam tyle reklam?