Red Carpet TV i RedTop TV będą nadawać w USA i Kanadzie, stacje dzięki technologii Addressable TV pokażą lokalne reklamy
Spółka Red Carpet Media rozpocznie nadawanie kanałów Red Carpet TV i RedTop TV w USA i Kanadzie. Stacje w obu krajach będą miały inne ramówki, a reklamy będą emitowane w technologii Addressable TV.
Red Carpet TV i RedTop TV w obu krajach będą nadawane w języku polskim i adresowane do polskojęzycznej społeczności w USA i Kanadzie, która jest szacowana na około 14 mln osób.
- Kanały telewizyjne Red Carpet TV i RedTop TV emitują dziennie średnio siedem godzin oryginalnej produkcji własnej, dotyczącej polskiego i światowego obszaru popkultury. Oba kanały zostaną dostosowane do wymogów rynku amerykańskiego i kanadyjskiego pod względem układu ramowego, uwzględniającego przesunięty w czasie tzn. „prime-time”, jak również planowanie liczby i długości bloków reklamowych uwzględniających przepisy amerykańskie i kanadyjskie - informuje Red Carpet Media.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Kanały telewizyjne Red Carpet TV i RedTop TV są pierwszymi polskojęzycznymi kanałami na rynku północnoamerykańskim, które będą emitować targetowane reklamy w ramach technologii Addressable TV.
Kanały dostępne dla abonentów Pluto TV, Fubo TV, Shaw TV i Regers TV
Stacje będą dostępne na platformie Quali TV, dzięki której strumieniowanie kanałów może być realizowane do większości amerykańskich i kanadyjskich platform streamingowych takich jak Pluto TV, Fubo TV, Shaw TV i Regers TV (posiadających ponad 75 milionów subskrybentów w obu krajach).
Na chwile obecną nie wiadomo, kiedy Red Carpet TV i RedTop TV zaczną nadawać w USA i Kanadzie. Za ich dystrybucję na obu rynkach oraz sprzedaż czasu reklamowego będzie odpowiadać spółka 1016192B.C. Ltd, której siedziba znajduje się w Vancouver.
Red Carpet TV to polski kanał telewizyjny poświęcony show-biznesowi oraz śledzący na bieżąco ofertę kulturalną dedykowaną masowemu odbiorcy. Z kolei w ramówce RedTop TV obecne są filmy i seriale fabularne. Średni udział Red Carpet TV w Polsce w pierwszym półroczu 2022 roku wyniósł 0,03 proc., a RedTop TV - około 0,005 proc.
Dołącz do dyskusji: Red Carpet TV i RedTop TV będą nadawać w USA i Kanadzie, stacje dzięki technologii Addressable TV pokażą lokalne reklamy