SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa twarz w naTemat.pl. Alicja Jabłońska-Krzywy będzie tłumaczyć trudne tematy

Do redakcji naTemat.pl dołączyła Alicja Jabłońska-Krzywy, która wcześniej przez 15 lat pracowała w firmie farmaceutycznej. Pracować będzie w dziale Zdrowie. 

Alicja Jabłońska-Krzywy Alicja Jabłońska-Krzywy

Grupa naTemat (Glob 360) właśnie powiększyła się o nową pracownicę. Jak informuje portal, do zespołu dołączyła Alicja Jabłońska-Krzywy, która poprzednio przez 15 lat pracowała w należącego do branży farmaceutycznej koncernu Sanofi. Jej zadaniem będzie tworzenie medycznego digital contentu, a także prezentowanie pacjentom trudnych zagadnień zdrowotnych w empatyczny, inspirujący sposób.

Alicja Jabłońska-Krzywy w naTemat

Jabłońska-Krzywy specjalizuje się w tematyce nowoczesnych i nowych terapii oraz leków portfolio consumer healthcare, które pacjenci mogą stosować w zakresie samoleczenia. Na swoim poprzednim stanowisku tworzyła unikalne treści w zakresie obejmującym takie obszary jak: alergie, kaszel i przeziębienie, kondycja wątroby, zaparcia, ból, zdrowy styl życia. Ma również doświadczenie w zakresie contentu edutainment. 

Zwolnienia i napiwki w naTemat.pl

Grupa naTemat w lutym bieżącego roku trafiła na afisze w związku z falą zwolnień w swoich szeregach. Pracownicy mieli wówczas usłyszeć, że ta decyzja był konieczna z uwagi na “na mniejszy ruch i budżety marketingowe”. Z kolei redaktor naczelny naTemat.pl Michał Mańkowski tłumaczył w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zaistniałą sytuację “standardową rotacją i cyklem biznesowym w niełatwych czasach”.

W pewnym momencie głośno zrobiło się w związku z wprowadzeniem w firmie napiwków dla autorów, co wzbudziło spore kontrowersje w środowisku. Do lutego bieżącego roku czytelnicy na ten cel wpłacili łączną kwotę ponad 11 tys. złotych.

Dołącz do dyskusji: Nowa twarz w naTemat.pl. Alicja Jabłońska-Krzywy będzie tłumaczyć trudne tematy

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
buahahaha
będzie walczyć o lepszą sprzedaż dla sponsorów serwisiku?
3 0
odpowiedź
User
Prawda
Najtrudniejszym tematem w tym serwisie jest poprawne pisanie, ale z tym chyba nikt sobie tam nie poradzi.
5 0
odpowiedź
User
Grodno
Unikalne treści o zaparciach mnie zainteresowały.
4 0
odpowiedź