„Reguły gry” bez drugiej serii. Przez kryzys reklamowy
Telewizja TVN7 na kilka dni przed startem zdjęć do drugiego sezonu serialu „Reguły gry” zrezygnowała z kręcenia dalszych odcinków sitcomu. Powodem tej decyzji jest kryzys na rynku reklamy.
- Z uwagi na trudną sytuację na rynku reklamowym, telewizja TVN7 podjęła decyzję o odłożeniu w czasie produkcji kolejnej serii „Reguły gry” - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, szefowa działu PR w Grupie TVN.
Emitowane od lutego br. „Reguły gry” nie byłem hity Siódemki. Średnio pierwszą serię produkcji oglądało w czwartki o 20.00 227 tys. widzów, a jej udział wynosił 1,54 proc. w grupie 4+ i 2,40 proc. w 16-49 (dane Nielsen Audience Measurement). Grupa TVN jednak początkowo zdecydowała o realizacji drugiej serii, bo liczyła, że serial jesienią br. zyska widzów, Tym bardziej, że pierwszy sezon od 19 czerwca br. będzie powtarzany na głównej antenie stacji (we wtorki o 20.50 i 21.20, więcej na ten temat). Nadawca traktował produkcję też w kategoriach wizerunkowych. Emisja sitcomu pokazywała, że Siódemka w związku z dostępnością w naziemnej telewizji cyfrowej ma coraz lepszą ofertę programową.
Decyzja o zawieszeniu realizacji dalszych odcinków „Reguł gry” zapadła nagle kilka dni temu. Wszystko było już przygotowane do rozpoczęcia zdjęć, w tym adaptacje scenariuszy. W związku z ta decyzją TVN7 jesienią br. nie będzie emitować żadnego premierowego polskiego serialu.
“Reguły gry” to adaptacja amerykańskiego sitcomu “Rules of Engagement”. Produkcja pokazywała różnego typu relacje damsko-męskie widziane oczyma świeżo zaręczonej pary, wieloletniego małżeństwa oraz wiecznego singla. W serialu zagrali Katarzyna Kwiatkowska, Jan Jankowski, Julia Kamińska, Maciej Zakościelny i Paweł Wilczak.
Dołącz do dyskusji: „Reguły gry” bez drugiej serii. Przez kryzys reklamowy
Pozdrowienia z Ausrali przesylaja
teskniacy za czyms normalnym WIDZOWIE.