Reklama „Call of Duty” z wirtualnym Kevinem Spacey’em hitem internetu
W udostępnionym zwiastunie kolejnej części „Call of Duty”, popularnej serii gier z gatunku FPS, główną rolę odgrywa Kevin Spacey. W ciągu kilku dni od premiery w serwisie YouTube reklama zanotowała ponad 14 mln wyświetleń.
Znany między innymi z wyprodukowanego przez Netflix serialu „House of Cards” aktor w zwiastunie „Call of Duty: Advanced Warfare” wciela się w rolę głównego czarnego charakteru. Nagranie jest zlepkiem scen wyciętych z gry, którym towarzyszy monolog Spacey’ego krytykującego demokrację, społeczeństwo oraz obecny porządek świata.
Kevin Spacey ma zagościć również w samej produkcji, gdzie wcieli się w szefa prywatnej firmy militarnej sprzeciwiającej się amerykańskiemu rządowi. Jak wskazuje zwiastun, gra zostanie utrzymana w futurystycznej konwencji, a więc jej akcja będzie się rozgrywać w niedalekiej przyszłości.
Za kreację reklamy odpowiada agencja The Ant Farm.
Nie jest to pierwszy raz, kiedy producenci gier angażują znanych aktorów do udziału w swoich projektach. W ubiegłym roku Willem Defoe oraz Ellen Page wystąpili w „Beyond: Two Souls”. Natomiast Sam Worthington zapowiadał jedną z poprzednich części „Call of Duty” o podtytule „Modern Warfare 3”.
Dołącz do dyskusji: Reklama „Call of Duty” z wirtualnym Kevinem Spacey’em hitem internetu