Reklama przez e-mail nadal efektywna
Pomimo nowych form wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, e-mail pozostaje najefektywniejszy.
Specjaliści wciąż szukają nowych dróg dotarcia do konsumenta, jednak najnowszy raport firmy Forrester udowadnia, że tradycyjna droga jaką w tej chwili wydaje się już być poczta internetowa, nadal jest efektywna.
Chociaż rezultaty kampanii opartych na klikaniu w linki zawarte w mailu są ilościowo takie same jak w 2003 roku to jednak odbiorcy maili wydają w rezultacie kliknięcia znacznie więcej niż 4 lata temu. Konsumenci trafiający na daną stronę z produktami lub usługami przez mail reklamowy wydają o 138% więcej na produkty reklamowane w mailach niż typowi „nie-czytający”, a o 50% więcej niż ci, którzy czytają maile i decydują się na zakup pod wpływem „impulsu”.
Badanie firmy Forrester zatytułowane „E-Mail Marketing Comes of Age” wykazało również, że 60% osób, które przekazują maile reklamowe znajomym to kobiety oraz, ze około 33% osób w wieku od 18 do 34 lat posiada specjalny adres mailowy przeznaczony na maile reklamowe.
Dołącz do dyskusji: Reklama przez e-mail nadal efektywna