Reklama wideo w czasopiśmie
We wrześniu w amerykańskim magazynie 'Entertainment Weekly' pojawisię pierwsza w historii reklama wideo w czasopiśmie.
W wydaniu gazety z 18 września (w sprzedaży tydzień wcześniej)umieszczone zostaną interaktywne ekrany wideo grubości kartkipapieru i wielkości wyświetlacza telefonu komórkowego. Ekrany tebędą wyposażone w baterie nadające się do ponownego naładowania. Pootwarciu strony z reklamą uaktywniony zostanie chip przechowującymateriał wideo (maks. 40 min.).
Reklamy Video-in-Print (VIP) będą umieszczone w kopiach'Entertainment Weekly' dystrybuowanych w Nowym Jorku i Los Angeles.Tamtejsi czytelnicy obejrzą treści promujące programy telewizjiCBS, a także napoje Pepsi Max.
Technologię wykorzystaną w reklamach VIP opracowała firmaAmerichip.
Dołącz do dyskusji: Reklama wideo w czasopiśmie