SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy na Facebooku: mniej, ale większe

Facebook ma wkrótce zmniejszyć częstotliwość wyświetlania komunikatów reklamowych. Wzrośnie natomiast ich rozmiar.

Zmiany mają objąć reklamy wyświetlane po prawej stronie od strumienia treści. Według jednych źródeł ich rozmiar wzrośnie dwukrotnie. W takiej formie miałyby one posiadać identyczne proporcje jak linki publikowane przez użytkowników. Inne wskazują na nawet 3,5-krotną różnicę w stosunku do dotychczasowego wyglądu.

Decyzja o zwiększeniu reklam ma wynikać z badań przeprowadzonych na grupie ochotników. Wykazały one, że duże formaty generują znacznie większe zaangażowanie i przekładają się na 3-krotnie częstsze kliknięcia. Jednocześnie zmiana ta sprawi, ze reklamodawcy będą mogli używać tych samych plików graficznych dla różnych formatów reklamowych.

W oficjalnym komunikacie nie podano liczby reklam, które będą wyświetlane po zmianie rozmiaru. Grafika poglądowa wskazuje jednak na jedną pozycję. Zmniejszenie ich liczby wydaje się naturalnym następstwem tej decyzji. Dla porównania obecnie w miejscu tym wyświetlanych jest maksymalnie nawet 7 różnych komunikatów.

Zmiany miałyby zostać wprowadzone w ciągu najbliższego miesiąca. Najprawdopodobniej będą one aktywowane sukcesywnie kolejnym grupom użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Reklamy na Facebooku: mniej, ale większe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
To się wytężyli...
"Decyzja o zwiększeniu reklam ma wynikać z badań przeprowadzonych na grupie ochotników. Wykazały one, że duże formaty generują znacznie większe zaangażowanie i przekładają się na 3-krotnie częstsze kliknięcia."
0 0
odpowiedź