Reklamy w programach online lepsze od reklam w telewizji
Odbiorcy są o 47 procent bardziej zaangażowani w reklamy emitowanepodczas programów telewizyjnych oglądanych w internecie niż woglądane na ekranach tradycyjnych telewizorów.
O 25 procent bardziej angażują się również w treści, jakie teprogramy zawierają, gdy oglądają je online - informuje serwis arstechnica, powołując się na badanie firmy Simmons, będącej oddziałemExperian Research Services.
Aby sprawdzić poziom zaangażowania odbiorców, Uczestnikówbadania proszono np. o ocenienie programów telewizyjnych, czasopismi stron internetowych, na podstawie jak były one dla nich"inspirujące" lub jak bardzo skłaniały do rozmowy na ich temat.
Poza telewizją, z badania wynika również, że odbiorcy są o 18procent bardziej zaangażowani w internetowe reklamy niż w ichodpowiedniki w czasopismach. Również w przypadku artykułów zczasopism czytanych w sieci, poziom zaangażowania respondentów byłwyższy (o 15 procent) w porównaniu z ich drukowanymi wersjami.
Badanie zostało przeprowadzone między październikiem 2006 awrześniem 2007 roku. Jego wyniki oparto na 74.966 wywiadachwykonanych drogą internetową i telefoniczną. przeprowadzonych zdorosłymi Amerykanami na temat programów telewizyjnych, czasopism istron internetowych, które oglądają, czytają i odwiedzają.
źródło: ars technica
Dołącz do dyskusji: Reklamy w programach online lepsze od reklam w telewizji