Religia.tv zyskała widzów i wpływy reklamowe
Religię.tv w 2012 roku ogląda średnio 3,6 tys. widzów. Jest to o 800 osób więcej niż w 2011 roku. Wzrosły też wpływy stacji z reklam. Hitem Msza Święta z Kościoła Polskokatolickiego.
Średnia widownia kanału Religia.tv w okresie od 1 stycznia do 26 września br. wyniosła 3,6 tys. osób, co przełożyło się na 0,061 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 0,041 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.
Względem ub.r. (w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2011) widownia stacji wzrosła o 0,8 tys. widzów. Natomiast jej udział w rynku w grupie wszystkich widzów także wzrósł, ale już jednak spadł wśród widzów w grupie komercyjnej. W ubiegłym roku religijną stację oglądało bowiem 2,8 tys. widzów przy udziałach odpowiednio na poziomie 0,049 proc. i 0,045 proc.
Rok | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
2011 (od 01.03.2011 r.) | 2832 | 0,049 | 0,045 |
2012 (do 26.09.2012 r.) | 3596 | 0,061 | 0,041 |
W analizowanym okresie (od 1 marca 2011 do 26 września 2012 r.) najwięcej widzów na kanale Religia.tv zgromadziła Msza Święta z Kościoła Polskokatolickiego. Oglądało ją bowiem aż 40,6 tys. widzów.
TOP programy w okresie od 01.03.2011 do 26.09.2012 r. | Widownia 4+ | ||
MSZA SWIETA Z KOSCIOLA POLSKOKATOLICKIEGO | 40585 | ||
NIEZIEMSKIE GRANIE DLA CIEBIE PANIE - KONCERT KOLED I PASTORALEK | 34551 | ||
GWIAZDA NARODZIN /FILM DOK.FRAN.WLK.BRYT./ | 23489 | ||
MSZA KOSCIOLA POLSKOKATOLICKIEGO /REP.POL./ | 20704 | ||
PRAWDA O BOZYM NARODZENIU /FILM DOK.USA/ | 20510 | ||
DZIECKO ZWANE JEZUS /DRAM.HIST.WLO./ | 20359 | ||
POWOLANIE /FILM DOK.KROTKOM.POL./ | 20108 | ||
PIELGRZYMKI - INDYJSKIE PODROZE /SER. DOK./ | 19631 | ||
BEATYFIKACJA JANA PAWLA II /TRANSM.MSZY SW./ | 19485 | ||
FARMA AMISZOW /FILM DOK.AUSTR./ | 18978 |
W 2012 roku wpływy z reklam emitowanych na antenie Religia.tv wyniosły 21,5 mln zł. Natomiast w 2011 roku były one zdecydowanie niższe i wyniosły 15,2 mln zł. W dodatku badany okres w 2011 roku był o kilka dni dłuższy, niż w 2012 roku (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Rok | Wpływy | ||
2011 (od 01.03.2011 r.) | 15173411 | ||
2012 (do 26.09.2012 r.) | 21457291 |
Wraz z końcem br. Religia.tv rezygnuje z tworzenia własnych produkcji. Odchodzi także szef stacji Szymon Hołownia (więcej na ten temat).
Religia.tv została uruchomiona 15 października 2007 roku. Natomiast firma Nielsen Audience Measurement mierzy jej wyniki oglądalności od 1 marca 2011 roku. Kanał dostępny jest na platformach cyfrowych i w sieciach kablowych. Tym samym dociera on do ponad 8 mln gospodarstw domowych.
Dołącz do dyskusji: Religia.tv zyskała widzów i wpływy reklamowe