Reorganizacja w Media Impact Polska. Powstały makroregiony, odchodzi Maciej Gajewski
Z początkiem grudnia br. biuro sprzedaży Media Impact Polska połączy sześć oddziałów regionalnych w trzy funkcjonujące jako makroregiony. W związku z tym z firmy odejdzie Maciej Gajewski.
- Postanowiliśmy połączyć oddziały o dużym potencjale przychodowym z sąsiadującymi regionami, których potencjał jest słabszy - mówi Mariusz Wąsiński, dyrektor sprzedaży i wiceprezes Media Impact Polska.
W ramach reorganizacji zostaną scalone oddziały w Poznaniu i Szczecinie, w Gdańsku i Bydgoszczy oraz w Warszawie i Łodzi. - Zmiany te wynikają bezpośrednio z uwarunkowań rynkowych oraz z konieczności zwiększenia efektywności operacyjnej - dodaje Wasiński.
Konsekwencją reorganizacji będą zmiany w kierownictwie poszczególnych regionów. Aleksandra Szalewska, dotąd odpowiedzialna za oddział w Poznaniu, przejmie też zarządzanie tym szczecińskim. Szefowa oddziału w Gdańsku Marianna Boczko nadzorować będzie także Bydgoszcz. Z kolei zarządzająca warszawskim oddziałem Marta Zalewska odpowiadać będzie też za Łódź.
Maciej Gajewski, dotąd szef oddziału szczecińskiego i bydgoskiego rozstaje się z Media Impact Polska, natomiast Dorota Pawlik, szefowa oddziału łódzkiego będzie miała nowe obowiązki w ramach spółki. Firma nie planuje innych redukcji zatrudnienia w związku z reorganizacją.
Media Impact Polska sprzedaje reklamy w mediach wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl. Spółka ma jeszcze oddziały we Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Lublinie i Białymstoku.
Dołącz do dyskusji: Reorganizacja w Media Impact Polska. Powstały makroregiony, odchodzi Maciej Gajewski