„Rób TO!” w kampanii mBanku
Rozpoczęła się kampania reklamująca usługę mSaver oferowaną przez mBank. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Rób TO!” - przygotowały agencja Ambasada Brand Communication i dom mediowy MPG.
Kampania reklamująca mSaver podkreśla, że ta usługa pozwala w innowacyjny sposób oszczędzać. W ramach akcji w mobilnej aplikacji zakupowej Listonic przy każdej nowo stworzonej liście zakupowej pojawi się spersonalizowana informacja, ile użytkownik zaoszczędziłby przy spisanych transakcjach dzięki mSaverowi. Natomiast na facebookowym fanpage’u mBanku jest prowadzony konkursowi „I’mSaver”, który pozwala na przetestowanie elementów tej usługi na wirtualnej postaci.
Akcja obejmuje też reklamy - z różnymi wersjami hasła „Rób TO!” - w internecie oraz wybranych sklepach (Tesco, Piotr i Paweł, Alma, Empik, Cubus, Benetton), kawiarniach (W biegu Cafe) oraz kinach (Cinema City i Multikino). Kreację kampanii - zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, a media kupił dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: „Rób TO!” w kampanii mBanku
to by bylo wiadomo co reklamuje