Robert Makłowicz łowi masło w nowej reklamie Tesco (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Tesco z udziałem Roberta Makłowicza. Akcję przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Platige Image i Mediacom Warszawa.
W nowej reklamie Tesco Robert Makłowicz przywozi do magazynu tej sieci świeże masło, gubiąc po drodze pościg. A w sklepie spotyka się z Heniem, animowanym brand hero Tesco.
W takiej samej, sensacyjnej stylistyce był utrzymany pierwszy spot Tesco z Makłowiczem, emitowany jesienią ub.r. (obejrzyj go). Ponadto wizerunek kucharza jako łowcy smaków pojawił się na opakowaniach produktów własnych sieci, których obecnie dostępnych jest prawie 80.
- Kampanią z Robertem Makłowiczem chcemy pokazać klientom, że wybierając produkty naszej marki, mogą odciążyć domowy budżet, nie rezygnując z wysokiej jakości - uzasadnia Katarzyna Starke, menadżer działu komunikacji Tesco Polska.
Obecna odsłona akcji jest prowadzona w telewizji i internecie. Kreację reklam przygotowała agencja PZL, produkcją spotu telewizyjnego (nakręconego przez Macieja Sobieraja, a wyreżyserowanego przez Konqubinat) zajęło się Papaya Films, a postprodukcją - Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.
Tesco zapowiada już kolejne reklamy z Makłowiczem, również utrzymane w konwencji filmu sensacyjnego. Wizerunek kucharza ma też trafić na opakowania kolejnych produktów własnych sieci.
Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz łowi masło w nowej reklamie Tesco (wideo)