Rodzinna podróż samochodem gorsza niż pociągiem w reklamie PKP Intercity (wideo)
W nowej reklamie PKP Intercity w kampanii pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż” pokazywane są negatywne aspekty rodzinnej podróży samochodem. Akcję przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa i Havas Media.
Spot pokazuje znajomych bohatera pracującego jako konduktor w PKP Intercity, którzy opowiadają o uciążliwej podróży samochodem na rodzinne wakacje. Zupełnie inaczej, jako w pełni komfortowy, przedstawiany jest przejazd pociągiem.
Jest to kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż” prowadzonej od lutego br. W poprzednich spotach występowali inni pracownicy PKP Intercity: konduktorka przekonująca do podróży pociągami tego przewoźnika rodziców innych dzieci na zebraniu szkolnym (obejrzyj to) oraz maszynista i kasjerka podkreślający szybki czas i niskie ceny takich podróży (zobacz te reklamy).
Kampania jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), radiu, internecie (m.in. serwis Dobrapodroz.pkp.pl) oraz na outdoorze (ponad 900 nośników w dużych miastach, m.in. Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Katowicach).
Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, a za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Rodzinna podróż samochodem gorsza niż pociągiem w reklamie PKP Intercity (wideo)
Oraz nieszczęśliwą ekipę sprzątającą, która zastaje siedzenia wymazane czekoladą, wszędzie dookoła chipsy i inne śmieci.
Rodzina w pociągu to MASAKRA dla całego otoczenia.