Rośnie sprzedaż tygodnika "Ozon"
Czy "Ozon" poprawia wyniki? Tak twierdzi wydawca pisma prezentując wyniki sprzedaży.
Wg informacji firmy "Ozon Media", wydawcy tygodnika "Ozon", zmiany w składzie zarządu wydawnictwa, nowe kierownictwo tytułu dokonane dwa miesiące temu oraz nowa kampania reklamowa, która ruszyła w październiku, przynoszą pozytywne efekty.
- W październiku są już zauważalne efekty dotyczące wzrostu sprzedaży. Numer 26 tygodnika( 13 październik) został sprzedany w nakładzie 73 000 egzemplarzy ( co daje przyrost o prawie 100% w stosunku do efektów z lipca) - informuje Mirosława Łomnicka, Dyrektor d/s marketingu i PR Wydawnictwa Ozon Media.
W ciągu dwóch i pół miesiąca (od połowy lipca do końca września) nowy zarząd dokonał gruntownej przebudowy pisma. Powołano nowy skład osobowy działu marketingu i działu reklamy, redakcja zmieniła się w 80 %.W samym piśmie zmieniono tytułu działów, poprawiono layout i przeprowadzono lifting winiety. Zarząd spółki ograniczył koszty firmy o 30 % - dodaje Łomnicka.
Od stycznia 2006 wydawnictwo ma przynosić zyski.
Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż tygodnika "Ozon"