Roszady w G+J Polska
Awanse w dziale Marketingu Grupy poradniczych magazynów kobiecych w G+J Polska.
Z dniem 1 lipca 2006 r. nastąpiły zmiany w dziale Marketingu Grupy poradniczych magazynów kobiecych Wydawnictwa G+J Polska (Claudia, Naj, Moje Gotowanie, Moje Mieszkanie, Rodzice).
Aneta Łukasiewicz awansowała na stanowisko Senior Brand Managera Claudii - wcześniej Brand Manager tygodnika Naj.
Malwina Łaskawska została Brand Managerem Claudii – dotychczas Junior Brand Manager, Małgorzata Nocuń objęła stanowisko Senior Brand Managera w tygodniku Naj oraz Agnieszka Jakóbowska została Junior Brand Managerem tygodnika Naj – ostatnio pracowała jako Asystentka w dziale Marketingu tej grupy.
Obecnie w grupie poradniczej jest dwóch dyrektorów Wydawniczych – Edyta Ciszewska, odpowiedzialna za tygodnik Naj oraz Małgorzata Jarosz odpowiedzialna za miesięczniki Moje Gotowanie, Moje Mieszkanie oraz Rodziców. Miesięcznik Claudia nadal pozostaje w kompetencjach Renaty Sieroń – Wydawca Grupy poradniczych magazynów kobiecych - poinformowała Renata Sieroń, wydawca Grupy poradniczych magazynów kobiecych Gruner + Jahr Polska.
Dołącz do dyskusji: Roszady w G+J Polska