SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

892 tys. widzów programu „Równi sobie”, TVN stacją trzeciego wyboru

Nowy program „Równi sobie” ogląda średnio 892 tys. widzów, o 210 tys. osób mniej niż serial „Kod genetyczny” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

„Równi sobie”; fot. TVN „Równi sobie”; fot. TVN

Premierowe odcinki nowego cyklu „Równi sobie” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 1 marca br. Średnia widownia produkcji do 15 marca wyniosła 892 tys. osób, co przełożyło się na 7,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,03 mln oglądających.

Dla porównania, nowy serial „Kod genetyczny”, emitowany w tym samym paśmie wiosną ub.r., oglądało 1,20 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 9,31 proc., 10,79 proc. i 9,94 proc. Nowy program stracił 210 tys. widzów.

TVN w paśmie nadawania nowego cyklu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy liczne seriale, osiągała 19,60 proc. udziału. Drugi jest Polsat (filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,17 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 1,99 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest trzeci.

„Równi sobie” to polska wersja „The Great Giveback” - formatu stworzonego przez brytyjską firmę Virgin Media. Widzowie w każdym odcinku cyklu poznają dwie rodziny - jedną, która potrzebuje pomocy i drugą, która oferuje wsparcie.

Za realizację polskiej wersji „The Great Giveback” na zlecenie Telewizji TVN odpowiada firma produkcyjna FremantleMedia. Zdjęcia do produkcji zaczeły się wczesną jesienią ub.r.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 892 tys. widzów programu „Równi sobie”, TVN stacją trzeciego wyboru

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gut
TVP1 nawet procenta w komercyjnej nie ma w tym paśmie. Widać gdzie młodzi mają teatr telewizji.
odpowiedź
User
kory
Bo to jest źle zrobione a decyzja żeby wziąć uczestników innego programu, była strzałem w stopę. Przy takich programach należy zwrócić szczególną uwagę na to, żeby nie być podejrzanym o inscenizację. Itd itd.....
odpowiedź
User
Jg
To jest naprawdę wzruszajacy program, brawo tvn
odpowiedź