Royal Unibrew rozpoczyna kampanię marki Łomża
Royal Unibrew Polska, który od 2007 roku jest właścicielem browaru w Łomży, rozpoczyna kampanię tej marki i zamierza uczynić z niej swój flagowy produkt, poinformowali przedstawiciele firmy na konferencji we wtorek.
"Zamierzamy wydać na promocję tej marki znacznie więcej niż w zeszłym roku" - powiedział dyrektor generalny Royal Unibrew Polska Maciej Rybicki. W 2008 r. spółka zainwestowała 13 mln zł w część produkcyjną w Polsce, z czego 4 mln zł włożono w rozwój łomżyńskiego browaru.
Piwo Łomża jest obecnie największą marką w portfelu firmy w Polsce i należy jednocześnie do najważniejszych marek w całej grupie. Dotychczas marka była znana tylko w macierzystym regionie Polski północno-wschodniej, natomiast w 2009 r. kampania marki obejmie nowe obszary kraju i wyjdzie poza region.
Przedstawiciele spółki poinformowali również, że docelowo marka piwa ma być dostępna w 30% punktów detalicznych w Polsce.
Rybicki dodał, że jest zadowolony z 8% wzrostu który udało się wypracować spółce w 2008 r. w stosunku do poprzedniego roku, zwłaszcza przy obecnej stagnacji stagnacji na rynku.
Oprócz Łomży, Royal Unibrew posiada w portfelu marki Faxe, Brok, Cooler, Strzelec oraz Rybnicki Full.
Dołącz do dyskusji: Royal Unibrew rozpoczyna kampanię marki Łomża