Rozdano M&M Awards 2008 - najwięcej nagród dla ZenithOptimediai AEG
Brytyjski magazyn "Media & Marketing Global" przyznał swojetegoroczne nagrody reklamowe - M&M Awards 2008, Najwięcejwyróżnień, w tym dla najlepszej agencji mediowej, trafiło doZenithOptimedia.
ZenithOptimedia została uznana najlepszą agencją mediową roku wkonkursie M&M Awards 2008 zorganizowanym przez brytyjskimagazyn "Media & Marketing Global". Firma zdobyła jeszcze sześćinnych nagród (za najlepszą kampanią mediową, outdoorową,skierowaną do młodzieży, najbardziej kreatywne podejście do mediów,najlepsze wykorzystanie mediów do kampanii międzynarodowej inajlepszą kampanię w sektorze IT/Telkom), ale za każdym razempodzieliła je z innymi agencjami (najczęściej BBH), którewspółtworzyły te akcje.
Natomiast najefektywniej reklamowaną marką było według magazynu"Media & Marketing Global" AEG Electrolux, którego kampania TheWorld is Noisy Enough' przygotowana przez ZenithOptimedia i BBHzostała uznana za najlepszą wśród wszystkich, a także w kategoriioutdooru i kreatywnego podejścia do mediów.
Inne spośród 17 nagród przypadły agencji OMD (za najlepszewykorzystania sieci komórkowych i najlepsze wykorzystaniemiędzynarodowych mediów), Universal McCann (za najlepszą kampanięinternetową i prasową), Mediaedge:cia (za najlepszą kampaniębiznesową i wprowadzającą), Carat (za najlepszą kampaniętelewizyjną i brandową) i MediaCom (za najlepszą kampaniękorporacyjną) oraz MPG (za najlepszą kampanię finansową).
Po raz pierwszy wręczono również nagrodę dla Międzynarodowegomarketera roku. Tytuł ten trafił do Jamesa Kennedy'ego z Sony.
Dołącz do dyskusji: Rozdano M&M Awards 2008 - najwięcej nagród dla ZenithOptimediai AEG