Rusza największa kampania w historii Reserved
Od pierwszego września rusza akcja rozpoczynająca budowanie zupełnie nowego wizerunku marki Reserved. Swoim zasięgiem obejmuje całą sieć firmy w Europie.
- Kampania pokazuje kierunek, który będzie dominował zarówno w komunikacji jak i w kolekcji ze znakiem 'RE' czyli 'modę' zawsze zgodną z najwyższymi światowymi trendami - informuje Mariusz Kozak-Zagozda, Dyrektor Marketingu LPP S.A., właściciela marki "Reserved".
Kampania wprowadza także hasło reklamowe zadedykowane dla marki:
"every fashion Reserved for me".
- Hasło nawiązuje do nowej strategii. W dużym skrócie: od
początku tworzenia każdej kolekcji Resereved korzysta z pomocy firm
specjalizujących się w kreowaniu trendów, tych samych, z którymi
współpracuje m.in. Zara. Projektanci RE są zawsze obecni na
wszystkich najważniejszych pokazach domów mody na świecie.
Wszystko, co trafia do sklepów RE jest więc bardzo zgodne z tym, co
najbardziej modne w danym momencie. Proces produkcyjny udało się
nam skrócić do miesiąca i dzięki temu zaraz po zaobserwowaniu
jakiegoś trendu znajduje się on w całej sieci RE. Czyli
"gdziekolwiek jesteś i cokolwiek spotkasz modnego - w krótkim
czasie zobaczysz to także w Reserved!" - dodaje
Kozak-Zagozda.
W związku z tym RE sięgnęło także po modeli z mediolańskich agencji, tych samych, którzy wcześniej reklamowali m.in. Kenzo, Moschino, Versace, DKNY, Valentino, Yves Saint-Laurent, GUCCI, Jean Paul Gaultier, Chloe.
Spośród topowych modeli ze światowych agencji fotograficznych twarzami Reserved na jesień 2005 zostali brazylijska Talida Tomasi oraz argentyńczyk Ivan De Pineda.
W ramach akcji zmieniamy także wygląd całej sieci sprzedaży.
- Stworzyliśmy nowe oblicze dla naszych salonów. Otworzyliśmy już pierwsze sklepy zaprojektowane wedle najnowszych standardów. W Warszawie przy ul. Marszałkowskiej, w CH Arkadia, w CH Promenada, w CH Reduta, w Krakowie w Galerii Kazimierz, w wielu innych polskich miastach, a także w Pradze, w Moskwie. Za jakiś czas także w Berlinie. Krok po kroku, miesiąc po miesiącu, przebudujemy całą naszą sieć sklepów - zapowiada Mariusz Kozak-Zagozda.
Celem kampanii jest pokazanie nowego 'modowego' oblicza marki
Reserved.
- Grupa docelowa kampanii to wymagające oraz wrażliwe na piękno i modę kobiety oraz mężczyźni, którzy chcą dobrze wyglądać w dobrych jakościowo i trwałych rzeczach. Wiekowo określamy grupę jako 25+, ale dla kobiet mamy zupełnie inne komunikaty niż dla mężczyzn. Wiąże się to także z podziałem wewnątrz Reserved. Kolekcję reklamowaną w tej kampanii a nazwaną City podzieliliśmy na City Woman oraz City Man - dodaje Mariusz Kozak-Zagozda.
Kampania ruszyła 1-go września i będzie trwała 2 miesiące. Swoim zasięgiem obejmie duże miasta, w których są salony Reserved.
Będzie komunikowana m.in. outdoorowo - na billboardach, wallboardach, citilightach, środkach komunikacji miejskiej - m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, w Trójmieście, na Śląsku, w Krakowie, we Wrocławiu, w Szczecinie, i innych dużych miastach.
Pojawi się na witrynach i we wnętrzach sklepów w całej sieci w Europie.
Będzie wsparta dodatkowo promocją w internecie (mailingi oraz reklamy w portalach), w prasie ogólnopolskiej (większość tytułów modowych dla pań i dla panów) oraz lokalnej (w wybranych miastach - reklamy i product-placement), w wielu materiałach drukowanych dystrybuowanych poprzez salony Reserved oraz poprzez niezależne źródła, w Centrach Handlowych, w czasopismach sprzedażowych.
Dla akcji "every fashion Reserved for me" powstały też filmy, które będzie można zobaczyć i "ściągnąć" z internetu. Będziemy je emitować także w kinach.
Na potrzeby kampanii powstały też reklamy radiowe (dźwiękowe),
przeznaczone do akcji w lokalnych stacjach radiowych oraz w
Centrach Handlowych i Salonach Reserved.
Koszt kampanii jak owiany jest tajemnicą.
Kampania powstała przy udziale osób na stałe związanych z Reserved. Autorami kampanii są: Mariusz Cetner, Anna Witkowska i Mariusz Kozak-Zagozda.
Grafika: Mariusz Cetner, Anna Witkowska, Ligia Kwiatek, Mariusz
Kozak-Zagozda
Copywrite: Zjednoczenie.com, Anna Witkowska, Mariusz
Kozak-Zagozda
Internet: Paweł Kmiecik, Adam Przybysz; firma
ZJEDNOCZENIE.COM
Filmy i muzyka: Robert Suszko, Adam Przybysz, Marek Małyszko.
Organizacja kampanii, planowanie i zakup outdooru: Marta
Siemionko
Sesje zdjęciowe - organizacja i nadzór: Marta Siemionko, Ina
Markiewicz
Planowanie i zakup prasy, product-placement: Ina Markiewicz
Organizacja kampanii w sklepach i Centrach Handlowych: Natalia
Grabowska, Małgorzata Bryll, Anna Witkowska, Marek Małyszko.
Organizacja kampanii w kinach: Filip Piontecki.
Dołącz do dyskusji: Rusza największa kampania w historii Reserved