Rusza nowa kolekcja Gazety Wyborczej
Od 28 lutego z "Gazetą Wyborczą" w sprzedaży "Kolekcja Słowników".
12-tomowa Kolekcja Słowników, której wydawcą jest Wydawnictwo Naukowe PWN, powstała w oparciu zasoby słownikowe Redakcji Słowników Języka Polskiego PWN (elektronicznego zbioru tekstów, liczącego ponad 100 milionów słów).
W Kolekcji ukaże się 6-tomowy „Słownik języka polskiego” oraz 6 kolejnych jednotomowych publikacji: Słownik wyrazów obcych”, „Słownik synonimów”, „Słownik poprawnej polszczyzny”, „Słownik frazeologiczny”, „Słownik ortograficzny” oraz „Słownik typowych połączeń wyrazowych”.
Cena pierwszego tomu wyniesie 6,50 PLN plus cena „Gazety Wyborczej”. Kolejne tomy kosztować będą 34 zł plus cena „Gazety”.
Kolekcja Słowników będzie promowana w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, TVN24, Polsat, TV4) oraz w radio (Radio Zet, stacje lokalne, stacje Agory oraz Polskie Radio),
w kampanii outdoorowej (billboardy oraz citylighty), a także autopromocyjnie w „Gazecie Wyborczej” i na portalu Gazeta.pl.
Za kreację odpowiada Andrzej Poniedzielski i zespół Projektów Specjalnych Agory, realizacja agencja DDB, za zakup mediów dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Rusza nowa kolekcja Gazety Wyborczej