“Ruszasz w drogę? Myśl do pełna!” - kampania społeczna “Cars”
Miesięcznik motoryzacyjny “Cars” (Wydawnictwo Zwierciadło) rozpoczął 1 lipca kampanię społeczną „Ruszasz w drogę? Myśl do pełna!”, która ma na celu pomóc kierowcom w przygotowaniu się do bezpiecznej podróży po Polsce.
Magazyn chce uświadomić użytkownikom dróg na jakie kwestie należy zwrócić uwagę, aby bezpiecznie dotrzeć do celu podróży. Jego redakcja przygotowała specjalną wkładkę tematyczną, w przeczytać można jak przygotować samochód do podróży i jak pakować bagaż. Młodszy Inspektor Marek Konkolewski z Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji radzi natomiast, aby przed wyjazdem dobrze zaplanować podróż i należycie ocenić własne możliwości.
>>> Jarosław Maznas przestaje kierować magazynem “Cars”
Informacje na temat kampanii znaleźć można w magazynie “Cars”, w portalu www.moto.pl oraz w Antyradiu. Akcja jest reklamowana także na nośnikach reklamy zewnętrznej (150 billboardów oraz 150 citylightów rozmieszczonych na terenie całego kraju). Kampania potrwa dwa miesiące.
>>> “Top Gear” przechodzi w ręce Ringier Axel Springer. Nowy naczelny
Partnerem kampanii jest AutoMapa, system nawigacji GPS. Patronat Honorowy nad kampanią objęli: Komenda Główna Policji oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, natomiast partnerzy medialni to moto.pl, Antyradio, Clear Channel i agencja Directors, która przygotowała też kreację kampanii.
Dołącz do dyskusji: “Ruszasz w drogę? Myśl do pełna!” - kampania społeczna “Cars”