Ruszył internetowy „Ekstra Magazyn” z tekstami Mediów Regionalnych
Media Regionalne uruchomiły internetowy „Ekstra Magazyn” z najciekawszymi artykułami z tytułów wydawnictwa. Pierwsze wydanie jest darmowe, kolejne będą dostępne tylko dla subskrybentów Piano.
Teksty publikowane na stronie ekstramagazyn.pl są wybierane z wydań papierowych i internetowych wszystkich tytułów Mediów Regionalnych. To najciekawsze artykuły dziennikarzy, które prezentowane są w jednym miejscu, w kilku kategoriach, m.in. Polska, Ludzie, Historia, Sport czy Na luzie.
- Mamy bardzo dużo świetnych materiałów, które mogą być interesujące dla czytelników z całej Polski. Chcemy je też pokazywać w nowoczesny sposób, w jednym miejscu, bez inwazyjnych kreacji, ułatwiając w ten sposób dotarcie do nich osobom, które skłonne są płacić za najlepsze treści w internecie. To nasza forma bonusu dla nich - mówi Tomasz Krawczyk, zastępca krajowego dyrektora rozwoju redakcyjnego w Mediach Regionalnych.
Do końca lutego teksty z www.ekstramagazyn.pl będzie można czytać bezpłatnie. Następne wydania dostępne będą dla osób, które korzystają z systemu płatnego udostępniania treści Piano, w skład którego wchodzą 42 portale z całej Polski, między innymi z grupy Media Regionalne, Polskapresse, Agora, Polskie Radio czy Ringier Axel Springer. Koszt tygodniowego dostępu to 9,90 zł, miesięcznego - 19,90 zł, a rocznego - 199 złotych.
Pierwszy numer „Ekstra Magazynu” pojawił się w serwisie 15 lutego br. Kolejny dostępny będzie od 1 marca. Docelowo tytuł ma się ukazywać co tydzień.
Redaktorem naczelnym „Ekstra Magazynu” jest Roman Kubiak z działu rozwoju redakcyjnego Mediów Regionalnych. Za realizację projektu odpowiadał Wojciech Kozak, kierownik produktu online, wcześniej szef MM Trójmiasto, a grafikę przygotował Tomasz Piekut-Jóźwicki, szef działu graficznego „Dziennika Wschodniego”.
Magazyn będzie promowany w tytułach internetowych i prasowych Mediów Regionalnych.
Dołącz do dyskusji: Ruszył internetowy „Ekstra Magazyn” z tekstami Mediów Regionalnych