Ruszył przetarg na obsługę marketingową Funduszu Sprawiedliwości
Ministerstwo Sprawiedliwości rozpoczęło przetarg na kompleksową obsługę reklamową Funduszu Sprawiedliwości - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Czasu na złożenie ofert jest niewiele - termin mija 15 maja br.
Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi kampanii informacyjno-edukacyjnych, działań promocyjno-marketingowych, działań medialnych i działań z zakresu PR Funduszu Sprawiedliwości.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości; zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno–edukacyjnych oraz opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu.
O wyborze zwycięzcy zdecydują: koncepcja kreatywna prowadzonych działań (waga: 20), koncepcja strategii mediowej (waga: 20) doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 10) i cena (waga: 50).
Resort sprawiedliwości zamierza wybrać kilka agencji do współpracy - maksymalnie 4. Podpisze z nimi umowy ramowe na okres 2 lat.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 15 maja br.
Obecnie obsługą reklamową Funduszu Sprawiedliwości zajmują się: Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU), Euvic Media, Pro Polska i Uniqom.
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na obsługę marketingową Funduszu Sprawiedliwości