Ruszyła kampania „Zapnij pasy. Włącz myślenie” (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczyna się kampania społeczna „Zapnij pasy. Włącz myślenie”. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowały i realizują firmy konsorcjum firm na czele z BBDO Warszawa.
Kampania „Zapnij pasy. Włącz myślenie” podkreśla ryzyko, na jakie siebie, kierowcę i współpasażerów naraża osoba, która nie zapina pasów, siedząc na tylnym siedzeniu samochodu. Dwie wersje spotu informują, że w chwili zderzenia pasażer siedzący z tyłu osiąga masę zderzeniową wielokrotnie przewyższającą jego wagę, co sprawia, że życie nie tylko jego, lecz także życie osób jadących z przodu może być zagrożone. Fabuła filmików została tak skonstruowana, by przypomnieć kierowcy, że to on w głównej mierze odpowiada za bezpieczeństwo wszystkich w samochodzie, ma zatem prawo i obowiązek wymagać od innych zapięcia pasów.
Kampania obejmuje telewizję, radio, kina, internet (m.in. strona bezpieczniwpasach.pl, na której weryfikacji poddano najczęstsze mity związane z zapinaniem pasów bezpieczeństwa), prasę, billboard oraz materiały w taksówkach. Ponadto w ramach akcji stoiska edukacyjne pojawią się na 12 piknikach „Lata z Radiem” w całej Polsce.
Kampanię realizuje konsorcjum firm, w skład którego wchodzą agencja reklamowa BBDO Warszawa (strategia komunikacji i przygotowanie wszystkich spotów, które wyreżyserował Przemysław Bogdanowicz, dyrektor kreatywny agencji), dom mediowy Media Direction OMD (planowanie i zakup mediów); agencja Proximity (działania PR), agencja ARS Communication (realizacja działań eventowych) oraz firma PBS DGA, która zrealizowała badania na potrzeby akcji.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania „Zapnij pasy. Włącz myślenie” (wideo)