SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rysiek i Winston: w Heyah dobre rzeczy zawsze przychodzą same! (wideo)

Rusza kampania reklamowa nowej oferty Heyah. Kot Rysiek i pies Winston pokazują w niej, że w tej sieci wszystkie dobre rzeczy zawsze przychodzą same.

Startująca właśnie kampania Heyah reklamuje ofertę, w ramach której po doładowaniu konta za 5 zł można rozmawiać za darmo przez 5 dni z wybranym numerem, przy doładowaniu 20-złotowym – przez 20 dni, natomiast przy doładowaniu za co najmniej 30 zł można rozmawiać bezpłatnie przez 30 dni ze wszystkimi w Heyah. Aby wykonywać bezpłatne połączenia, wystarczy przed doładowaniem zgłosić chęć korzystania z danej oferty, wysyłając odpowiedni kod. Przekaz pod hasłem „W Heyah dobre rzeczy zawsze przychodzą same!” opiera się na wizerunku znanych z poprzednich reklam tej sieci kota Ryśka i psa Winstona, którzy tym razem mają nieoczekiwane towarzystwo.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasie, internecie, punktach sprzedaży oraz na outdoorze. Kampanię przygotował dział marketingu Heyah we współpracy z agencjami G7 i Engine oraz domem mediowym Starcom.
 

Dołącz do dyskusji: Rysiek i Winston: w Heyah dobre rzeczy zawsze przychodzą same! (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl