S4, Insignia, Bringmore Advertising i Space of Ad będą obsługiwać reklamowo Tauron
Agencje S4, Insignia, Bringmore Advertising i Space of Ad wygrały przetarg na obsługę reklamową spółki Tauron Sprzedaż. Będą dla niej pracować dwa lata.
Oferty w nim złożyło 12 agencji: Digital Brothers (z ceną 1,2 mln zł), Space of Ad (741,7 tys. zł), Creativeharder (305,4 tys. zł), Bringmore Advertising (933,6 tys. zł), Tarraya (609 tys. zł), agencja reklamowa Art Group (707,4 tys. zł), agencja S4 (1,08 mln zł), Promoagency (828,8 tys. zł), Media Maker ( 950,4 tys. zł), agencja reklamowa Czart (961,6 tys. zł), Focus Nation (3,5 mln zł), Insignia (740,5 tys. zł).
Spółka Tauron Sprzedaż rozstrzygając przetarg, wybrała do współpracy agencje S4, Insignia, Space of Ad i Bringmore Advertising. Będzie z nimi pracować dwa lata. Budżet wynosi 6,5 mln zł.
Agencję te będą odpowiadać m.in. za opracowywanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych, przygotowywanie projektów akcji ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów, opracowywanie koncepcji kreatywnych dla grup produktów, przygotowanie koncepcji kreatywnej dla nowego produktu do kanałów własnych. Zajmą się też przygotowywaniem projektów programów lojalnościowych, kompleksowym przygotowywaniem materiałów marketingowych w tym tekstów, grafik oraz produkcji dźwiękowych czy wideo wynikających z koncepcji kreatywnej / projektu akcji / projektu programu.
Dotychczas obsługą kreatywną Tauronu zajmowały się agencje Czart, Twożywo, S4 i Space of Ad wybrane w przetargu pod koniec 2021 roku.
Spółka w ostatnim czasie rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową jej kampanii - do współpracy wybrała Starcom i UM.
Dołącz do dyskusji: S4, Insignia, Bringmore Advertising i Space of Ad będą obsługiwać reklamowo Tauron