SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Saatchi & Saatchi z globalnym budżetem reklamowym Lurpak

Saatchi & Saatchi zdobyła globalny budżet reklamowy marki Lurpak.

Zadaniem agencji będzie opracowanie globalnej strategii reklamowej dla marki masła na wszystkich jej rynkach oprócz brytyjskiego, gdzie firmę nadal będzie obsługiwała Wieden & Kennedy.

Należąca do koncernu mleczarskiego Arla Foods marka jest aktualnie obecna w ponad 75 krajach całego świata, m.in. w USA, Wenezueli, RPA, Izraelu, Wielkiej Brytanii i Danii. W tych dwóch ostatnich krajach jest ona rynkowym liderem.

Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi z globalnym budżetem reklamowym Lurpak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl