„Schowaj zimę na wiosnę” - niechciany bałwan w kampanii IKEA (wideo)
Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa IKEA wspierająca promocję „Dom, w którym wszystko się układa”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, Film Republic, K2 i MEC.
W ramach promocji „Dom, w którym wszystko się układa” za każdy tysiąc złotych wydane w IKEA na szafy PAX dostaje się na karcie rabatowej 100 zł na dalsze zakupy. Oferta będzie obowiązywać do 28 kwietnia. IKEA podkreśla, że w ten sposób chce pomóc swoim klientom w przechowywaniu przez okres letni ciepłych ubrań i akcesoriów zimowych, takich jak sanki czy narty. W reklamach promocji symbolem tych niechcianych rzeczy z sezonu zimowego jest bałwan.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowy w TVN, Polsacie, TVP1, TVP2 i kanałach tematycznych), prasie, internecie oraz samych sklepach IKEA (m.in. ekrany na meblach audiowizualnych Uppleva).
Koncept kreatywny przygotowała agencja JWT Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja K2, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Reklamę telewizyjną wyreżyserował Styrmir Sigurdsson, wyprodukował dom produkcyjny Film Republic, a muzykę do niej skomponowała Kari Amirian.
Dołącz do dyskusji: „Schowaj zimę na wiosnę” - niechciany bałwan w kampanii IKEA (wideo)