Serce i Rozum najpopularniejszym fanpage'em na Facebooku (raport za wrzesień 2013)
Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wśród profili mediowych liderem są Demotywatory.
Z najnowszych danych Socialbakers (na dzień 1 października br.) - opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że największy odsetek użytkowników Facebooka z Polski ma od 18 do 24 lat oraz od 25 do 34 lat (po 29 proc.), a następne grupy wiekowe to 35-44 (13 proc.), 13-15 (11 proc.) i 16-17 (9 proc.).
52 proc. użytkowników Facebooka z naszego kraju stanowią kobiety, 48 proc. to mężczyźni.
Według statystyk Socialbakers, najpopularniejszą facebookową stroną w Polsce jest Serce i Rozum, która ma ponad 2 miliony fanów z naszego kraju i o ponad 220 tys. wyprzedza Play. Kolejne są Facebook for Every Phone, Demotywatory, Orange Polska, KWEJK.pl, Plus, Allegro, YouTube i Radio ESKA.
Kolejność zarówno w tym, jak i zamieszczonych poniżej rankingach, została oparta na liczbie lokalnych fanów, czyli pochodzących wyłącznie z Polski.
Wśród marek Serce i Rozum wyprzedza Play, Orange Polska, Plus, Allegro, Tymbark, Samsung Polska, McDonald's Polska, Reserved i Mały Głód.
Wśród profili mediowych na czele są Demotywatory, przed YouTube, Radiem ESKA, Facebookiem, MTV, Filmwebem, MTV Polska, VIVA Polska, ESKA TV i VIVA.
Najpopularniejszym celebrytą jest Rihanna, która ma w Polsce 986 tys. fanów i wyprzedza Eminema, Adele, Davida Guettę, Linkin Park, Pezeta, Pitbulla, Kamila Bednarka, Grubsona i Shakirę.
W kategorii "Rozrywka" na czele znajdują się Demotywatory, wyprzedzając KWEJK.pl, serial House, Shreka, Czekoladoholików, Filmweb, Harry Pottera, Mr. Beana, Nienawidzę komarów!!! oraz Komixxy.
Z kolei w kategorii "Sport" liderem jest FC Barcelona (ponad 677 tys. fanów z Polski), wyprzedzając Piotra Żyłę, Leo Messiego, Ewę Chodakowską, Cristiano Ronaldo, Real Madrid C.F., Roberta Lewandowskiego, Manchester United, Borussię Dortmund oraz Ikera Casilliasa.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum najpopularniejszym fanpage'em na Facebooku (raport za wrzesień 2013)