Serial „Moda na sukces” ogląda już tylko 360 tys. widzów
W obecnym sezonie „Modę na sukces”, gromadzącą kiedyś miliony widzów, ogląda tylko 359 tys. osób. W stosunku do analogicznego okresu ub.r. opera mydlana straciła 107 tys. oglądających. Serial daje TVP1 trzecie miejsce w rynku.
Średnia oglądalność „Mody na sukces” w okresie od 2 września do 9 października 2014 roku wyniosła 359 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i tylko 3,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Amerykańska opera mydlana na antenie TVP1 emitowana jest od wtorku do piątku o godz. 14.30.
Najchętniej oglądany jej odcinek w bieżącym sezonie wyemitowano 9 października br. Zobaczyło go 428 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki „Mody na sukces”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
09-10-2014 | 428 288 | 8,40% |
08-10-2014 | 414 852 | 7,87% |
23-09-2014 | 410 434 | 6,85% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. telenowela straciła 107 tys. widzów. Wówczas „Modę na sukces” oglądało bowiem 466 tys. osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 9,12 proc. i 3,82 proc. Emitowana była ona wtedy także o 14.30, ale od poniedziałku do czwartku.
Jedynka w paśmie emisji „Mody na sukces” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym czasie liderem jest TVN, który emituje program „Ugotowani”, co przekłada się na 11,67 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat („Pierwsza miłość” i „Dzień, który zmienił moje życie”; 10,05 proc.). Gorzej od Jedynki wypada tylko Dwójka (liczne programy; 3,73 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVP1 przegrywa już z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 599 889 | 11,67% | 14,80% |
Polsat | 516 325 | 10,05% | 14,21% |
TVP1 - Moda na sukces | 358 666 | 6,98% | 3,27% |
TVP2 | 191 810 | 3,73% | 3,65% |
„Moda na sukces” kręcona jest od 1987 roku, a TVP1 pokazuje ją od 1994 roku. Produkcja opowiada o losach rodziny Forresterów, właścicieli domu mody z Los Angeles oraz ich krewnych i znajomych. TVP planuje na razie emisję serialu do grudnia br. Możliwe, że wówczas zakończy emisję produkcji. Brak jednak ostatecznej decyzji w tej sprawie.
Dołącz do dyskusji: Serial „Moda na sukces” ogląda już tylko 360 tys. widzów