Serial „Przyjaciółki” ogląda 730 tys. widzów
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” w Polsacie ogląda średnio 728 tys. osób, zaledwie 39 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Widownia serii maleje z odcinka na odcinek.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że 23. odsłonę „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 7 marca br.) po trzech pierwszych odcinkach (pokazanych do 21 marca) śledziło średnio 728 tys. widzów. Przekłada się to na 6,39 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,36 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek, pokazany 7 marca br. Zgromadził przed telewizorami 774 tys. oglądających. Najmniej oglądało trzeci odcinek (660 tys. widzów), ale emitowany był w trakcie meczu piłki nożnej Polska-Estonia, transmitowanego w TVP1 i TVP Sport.
Dla porównania, 21. edycję serialu, pokazywaną wiosną ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 767 tys. widzów, co przełożyło się na 6,31 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,53 proc. w grupie 16-59.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różnią je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska i Magdalena Stużyńska. W przeszłości w serialu grała także Anita Sokołowska, ale jej bohaterka została uśmiercona. Serial produkuje Akson Studio.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 6,94 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „Przyjaciółki” ogląda 730 tys. widzów