SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwis internetowy nie dla idiotów

Agencja interaktywna isens przygotowała nowy serwis internetowy dla Media Markt. Ma on być nowoczesny i nieszablonowy.

Treść serwisu podzielona jest na globalną (korporacyjną) i lokalną (przypisaną konkretnemu marketowi). Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy z 31 marketów posiada swoją indywidualną stronę internetową. Zarządzanie serwisem możliwe jest dzięki CMS (system do zarządzania treścią) z rozbudowanym systemem uprawnień. Treści globalne, dostępne dla wszystkich sklepów, zarządzane są z jednego miejsca, przez uprawnione do tego osoby.

Nawigacja, zdaniem twórców, ma gwarantować Internautom poczucie zaangażowania i interakcji. Przykładem jest główna strona serwisu, gdzie Internauta wybierając konkretną lokalizację sklepu w swoim mieście, musi ją namierzyć spośród animowanych nazw miast umieszczonych wirujących wokół symbolu Media Markt. Innym elementem nawigacji jest sposób jej rozplanowania, który pozwala dotrzeć do każdej informacji umieszczonej w serwisie poprzez maksymalnie dwa kliknięcia. Kolejnym udogodnieniem nowego serwisu jest także szybkość ładowania tekstów i grafiki.

Potencjalni klienci mogą skorzystać z wyszukiwarki pozwalającej odnaleźć produkt według grupy (np. biuro), kategorii (np. sprzęt komputerowy), podkategorii (np. notebooki) i jego parametrów (np. rodzaj procesora, pojemność dysku, RAM, przekątna ekranu). W serwisie istnieje możliwość nie tylko wyszukiwania produktów, ale również porównywania ich ze sobą. Można się też dowiedzieć, które produkty w poszczególnych kategoriach cieszą się największą popularnością wśród klientów. Zapowiedzi pokazują natomiast jakie filmy, gry i płyty znajdą się w najbliższym czasie w sprzedaży w sklepach Media Markt.

System CMS umożliwia dostosowanie treści reklamowych do konkretnych, lokalnych akcji promocyjnych. O unikalności poszczególnych stron marketów świadczy zamieszczona lokalna gazetka promocyjna, galerie produktów oraz dokładne dane teleadresowe. Na każdej ze stron lokalnych wykorzystany został mechanizm geolokalizacji Google, odszukujący na mapie położenie wybranego marketu.

Serwis zawiera archiwum chętnie oglądanych przez internautów reklam telewizyjnych Media Markt. W zakładce "Gadżety" zebrane są wszystkie reklamy telewizyjne zrealizowane dla Media Markt od 2000 roku.

Strona główna spełnia przede wszystkim funkcję reklamową, dlatego spory jej obszar został przeznaczony na bannery wspierające aktualne promocje. Nowatorskim marketingowym rozwiązaniem jest zastosowanie personalizacji neswletterów, które są dostosowane do wieku użytkowników: poniżej 15 lat, 15 - 25 lat, 25 - 40 i powyżej 40 lat.

Dołącz do dyskusji: Serwis internetowy nie dla idiotów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl