„Macierzyństwo: instagram vs rzeczywistość” oraz „Żarłoczna skarpeta” hitami ToTeraz
Uruchomiony ponad 3 lata temu portal ToTeraz.pl z krótkimi treściami wideo na smartfony przekroczył 1 mld wyświetleń wszystkich materiałów. Hitami serwisu są materiały „Macierzyństwo: instagram vs rzeczywistość” oraz „Żarłoczna skarpeta”.
ToTeraz to projekt należący do Grupy TVN, który został uruchomiony w lutym 2017 roku. Redakcja tworzy nagrania w pionie, by odbiorcy mieli jak najwygodniejszy dostęp do nich przez urządzenia mobilne. Redakcja w swoich produkcjach pokazuje ciekawostki z kraju i świata, nowinki technologiczne, a także porusza ważne kwestie ekologiczne.
Ponad miliard odsłon
Od początku istnienia strony na stronie oraz w kanałach social media ToTeraz zostało opublikowanych 8,7 tys. filmików, których sumaryczna liczba odsłon w kwietniu br. przekroczyła 1 mld (emisja materiału przynajmniej przez 3 sekundy). Średnio każdy z filmów zgromadził 115 tys. wyświetleń.
Spośród wszystkich materiałów największą popularnością na Facebooku ToTeraz dotychczas zgromadził opublikowany 5 sierpnia 2019 roku niemal minutowy materiał „Macierzyństwo: instagram vs rzeczywistość”, który do teraz odnotował 19,37 mln wyświetleń.
Drugie miejsce z 17,13 mln odsłon zajmuje autorski viral platformy „Żarłoczna skarpeta”, który można oglądać od 4 lutego ub.r.
Top materiały na Facebooku ToTeraz:
Dołącz do dyskusji: „Macierzyństwo: instagram vs rzeczywistość” oraz „Żarłoczna skarpeta” hitami ToTeraz