'Show' z tańszą powierzchnią reklamową od konkurentów
Ceny powierzchni reklamowej w dwutygodniku 'Show' (WydawnictwoBauer), który ukaże się na rynku w najbliższy poniedziałek wnakładzie 600 tys. egz., są niższe niż w konkurencyjnych magazynachtypu people.
Za całą prawą stronę w piśmie do końca roku trzeba zapłacić 41tys. zł. Cena takiej samej formy reklamowej w dwutygodniku "Viva"to 58 tys. zł, a w dwutygodniku "Party" - 49,5 tys. zł (oba tytuływydawane są przez Edipresse Polska).
Druga okładka w "Show" kosztuje 51 tys. zł (w "Vivie" 64,5 tys.zł, w "Party" 51 tys. zł), trzecia okładka - 42,5 tys. zł (59 tys.zł, 55 tys. zł), a czwarta okładka - 61 tys. zł (75 tys. zł, 64tys. zł).
Za rozkładówkę w "Show" trzeba zapłacić 76 tys. zł, a zanajdroższą w cenniku rozkładówkę otwierającą - 92 tys. zł. Cenatakich samych form w "Vivie" to odpowiednio 110,5 tys. zł i 122,5tys. zł, a w "Party" - 94,1 tys. zł i 104,9 tys. zł.
Dla numerów pisma ukazujących się w 2008 roku przygotowano także15 proc. rabat promocyjny.
Sprzedaż reklam w piśmie ruszyła ponad dwa tygodnie temu(materiały do pierwszego wydania trzeba było dostarczyć do 17września). Sprzedażą powierzchni do dwóch pierwszych numerówzajmują się zespoły "Twojego Stylu" i "Pani" pod kierownictwemBeaty Madeji, dyrektora ds. sprzedaży w biurze reklamy i planowaniamediów Wydawnictwa Bauer. Oddzielny zespół dedykowany tytułowi mapowstać w październiku.
Dołącz do dyskusji: 'Show' z tańszą powierzchnią reklamową od konkurentów