Siedem projektów z Polski nominowane do Sabre Awards 2017
Holmes Report ogłosił listę nominowanych do nagrody EMEA Sabre Awards. Znalazło się wśród nich siedem projektów z Polski. Zgłosiły je agencje: Garden of Words, BrandLab, Walk PR, MSLGroup, Partner of Promotion i Walk PR.
Shortlista kampanii i projektów, które powalczą o nagrody EMEA Sabre Awards 2017 została wyselekcjonowana z ponad 2,4 tys. zgłoszeń do tegorocznego konkursu Holmes Report. Wybierało je ponad 40-osobowe jury.
O nagrodę i tytuł najlepszej kampanii w kategorii The Baltic powalczą agencje: MSLGroup Poland z projektem „Skarb Nathana Drake'a” dla PlayStation Polska, Garden of Words z projektem „Śniadanie daje moc” dla koalicji Partnerstwo dla Zdrowia oraz BrandLab za działania dotyczące kampanii na temat schizofrenii realizowane dla Janssen-Cilag Polska.
W kategorii Real Estate&Construction nominowano agencję Partner of Promotion za kampanię „I Love Warsaw” przygotowaną na zlecenie firmy Ghelamco Poland. Agencja ta otrzymała też nominację w kategorii Government Agencies za realizację akcji „Open Door to Israel” dla Ambasady Izraela w Polsce.
Projekt Coffee Stories - #MeetMyChoice realizowany przez agencję Publicon dla Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) otrzymał nominację do nagrody Sabre Awards 2017 w kategorii Associations.
Wśród nominowanych w kategorii Corporate Social Responsibility znalazła się agencja Walk PR za projekt Adamed SmartUp dla firmy farmaceutycznej Adamed Polska.
Gala wręczenia tegorocznych nagród EMEA Sabre Awards 2017 odbędzie się 23 maja w Londynie.
Dołącz do dyskusji: Siedem projektów z Polski nominowane do Sabre Awards 2017