Sizeer wprowadza beacony i aplikację SizeerClub
Sieć multibrandowych sklepów odzieżowych Sizeer wprowadza beacony oraz aplikację SizeerClub, która ma promować program lojalnościowy.
Beacony w Sizeer łączą się z aplikacją SizeerClub, zainstalowaną przez potencjalnego klienta. Otrzyma on powiadomienie push zachęcające go do odwiedzenia sklepu.
W samym sklepie beacony będą informować o historii konkretnych modeli butów, w zależności od tego, przy której półce klient będzie poszukiwać interesującego go towaru. Finalizacją komunikacji przez beacony będzie wiadomość na do widzenia, zachęcająca do ponownego odwiedzenia sieci Sizeer.
Docelowo beacony mają umożliwić personalizację komunikatów, ofert i treści wysyłanych do danego klienta. Seezer chce mu wysyłać informacje o nowościach, promocjach lub o limitowanej kolekcji interesujących go marek, które przykładowo pojawią się w sklepach sieci.
Wraz z beaconami premierę ma aplikacja SizeerClub, skierowana głównie do uczestników programu lojalnościowego, którego baza to prawie pół miliona klientów.
Aplikacja ma ułatwić klientom korzystanie z karty SizeerClub, m.in. pokazać historię zakupów oraz gromadzić wirtualne paragony, szczególnie przydatne podczas wymian/zwrotów/reklamacji.
Aplikację Sizeer Club można pobrać z Apple App Store, Google Play oraz Windows Phone Store. Beacony zostały dostarczone przez krakowską firmę kontakt.io.
Dołącz do dyskusji: Sizeer wprowadza beacony i aplikację SizeerClub