Słupy sensoryczne reklamują Muzeum Warszawskiej Pragi
Pięć tradycyjnych, klejonych nośników reklamowych typu Traffic należących do firmy Warexpo zostało przemienionych w niestandardowe słupy sensoryczne, które informują o wystawie „Praga sensorycznie” realizowanej od 8 czerwca w warszawskim muzeum. Nośniki zostały „ubrane” w materiały o różnych fakturach. Są one odpowiednikiem tych użytych na wystawie.
- W tej kampanii wykorzystaliśmy ekologiczne materiały, które mają walory sensoryczne i estetyczne. To pierwsza niestandardowa realizacja na słupie typu Traffic i jak się okazuje, ten klasyczny nośnik daje świetne możliwości nietypowej aranżacji - mówi Aleksandra Derc-Jasińska - kierownik działu marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.
Słupy są też drogowskazami prowadzącymi do Muzeum na Pradze – znajdują się w pięciu lokalizacjach: przy pl. Wilsona, pl. Bankowym, na rogu ulic Andersa i Stawki, przy Rondzie Wiatraczna po stronie Al. Stanów Zjednoczonych oraz w okolicy samego muzeum przy Targowej.
Jest to kolejna niestandardowa kampania Warexpo. Wcześniej zrealizowano je m.in. dla Zarządu Zieleni m. st. Warszawy (miejskie floraria – Z tęsknoty za latem), warszawskich wodociągów (wodociąg w słupie - Naturalnie, na bieżąco) oraz m. st. Warszawy (śmieci w słupie – Segreguj na 5).
Dołącz do dyskusji: Słupy sensoryczne reklamują Muzeum Warszawskiej Pragi