Śmietanki Łaciate reklamowane w telewizji
Ruszyła kampania promująca Śmietanki Łaciate (SM Mlekpol) o pojemności 0,5 l i zawartości tłuszczu 12 proc. i 18 proc.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumenta na uniwersalność oraz mnogość kuchennych rozwiązań ze śmietanką Łaciatą w roli głównej.
Śmietanki Łaciate 12% i 18% są promowane poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie Telewizji Polskiej, Polsat-u, TVN-u oraz stacji tematycznych. Równocześnie prowadzone są szeroko zasięgowe działania w internecie - kampania display, social media, YouTube.
Ważnym elementem kampanii jest platforma najlepszewkuchni.pl, gdzie konsumenci znajdą przepisy na pyszne i zdrowe posiłki w tradycyjnej, jak i nowej odsłonie. Na stronie zamieszczane są również inspiracje kulinarne z użyciem śmietanek Łaciatych.
Działania promocyjne zaplanowane są do 8 listopada 2020.
Obsługą reklamową marki Łaciate zajmują się Leo Burnett i dom mediowy Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Śmietanki Łaciate reklamowane w telewizji