Hortex wprowadza nowe soki – Przetarte
Firma Hortex wprowadza na rynek nową linię soków Hortex Przetarte. Projekt ich opakowań przygotował zespół HiBrands (Opus B).
Soki Przetarte Hortexu mają opakowania z minimalistyczną etykietą, z intensywnymi kolorami oraz wyrazistą typografią, która wpisuje się w najnowsze pozycjonowanie marki – „Hortex. Prosto z natury”.
Produkt dedykowany jest młodym osobom. Sok dostępny jest w szklanych butelkach o pojemności 300 ml.
Projekty opakowań przygotowane zostały dla całej linii Hortex Przetarte, składającej się z trzech smaków: Ananas-Kokos-Chia, Burak-Jagody Goji-Amarantus oraz Mango-Acerola-Quinoa.
Firma nie podaje, kiedy ruszy kampania promująca nową linię soków w jej ofercie.
Na początku września br. w ofercie Hortexu pojawiła się nowa linia soków – Zimnotłoczone. Ich debiutowi towarzyszyła kampania pod hasłem „Prosto z natury”.
Przez lata firma komunikowała się w reklamach wizerunkiem Matki Natury – zrezygnowała z tego od wiosny br.
Dołącz do dyskusji: Hortex wprowadza nowe soki – Przetarte