Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych
"Świat Kobiety" liderem segmentu miesięczników poradnikowych w 2006 roku.
W grudniu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet był "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż wyniosła 513 561 egz. - to ponad 1,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005.
Na drugim miejscu znalazł się ”Poradnik Domowy” (Agora) - 499 896 egz. (spadek o 1 proc.) a na trzecim ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska), która sprzedała się w liczbie 481 164 egz. (wzrost o 2,3 proc.).
grudzień | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Świat Kobiety | 513561 | 521109 |
Poradnik Domowy | 499896 | 503467 |
Dobre Rady | 481164 | 470844 |
Claudia | 436986 | 472825 |
Olivia | 387367 | 513326 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" spadła tylko sprzedaż "Olivii".
2006 | ||
grudzień | listopad | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Świat Kobiety | 513561 | 510010 |
Poradnik Domowy | 499896 | 352764 |
Dobre Rady | 481164 | 452268 |
Claudia | 436986 | 403153 |
Olivia | 387367 | 393231 |
W całym 2006 roku najwięcej sprzedał ”Świata Kobiety” - średnia sprzedaż ogółem wyniosła 469 428 egz. Na drugim miejscu ”Claudia” – 454 770 egz., na trzecim ”Dobre Rady” – 445 015 egz., na czwartym ”Poradnik Domowy” - 422 913 egz. a ostatnim ”Olivia” – 416 703 egz.
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:
- 25 proc. wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej
- Polityka liderem, słaby 2006 rok tygodników opinii
- Dzienniki regionalne tracą czytelników
- Przyjaciółka liderem sprzedaży
- Playboy zyskuje czytelników
- Twój Styl w dół, Pani zyskuje
- Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
- PC World Komputer goni PC Format
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych