Specjal promowany komiksem "Legenda Północy"
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej piwa Specjal (Grupa Żywiec), „Legenda Północy". Jej głównym elementem jest komiks, wykorzystujący lokalne legendy i opowieści budujące tożsamość Pomorza, Kujaw oraz Warmii i Mazur. Kampanię przygotowały GoldenSubmarine, Starcom i Roots.
"Legenda Północy" to zbiór opowieści w formie komiksów, pokazujących różnorodność historyczną i tradycje regionu Północy Polski. Scecjal przypomina, jakie wartości budowały tożsamość Pomorza, Kujaw oraz Warmii i Mazur i przez stulecia kształtowały ich mieszkańców: honor, odwaga, szacunek dla tradycji czy gościnność.
- Regionalna tożsamość, tradycja i duma z lokalnych korzeni są bardzo bliskie i ważne dla Specjala. Drugą odsłoną kampanii „Legenda Północy” chcemy wzmocnić więź z naszymi odbiorcami i pokazać jak inspirujące mogą być miejsca, w których żyją – komentuje Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal.
Oprócz komiksu przygotowano specjalne etykiety, które znajdują się na limitowanej edycji piwa Specjal. Działania uzupełnia strona internetowa, billboardy i reklamy w lokalnych mediach.
To już druga odsłona "Legendy Północy". W zeszłym roku marka również wykorzystywała w komunikacji komiks, do współpracy zaangażowano także Wojtka Drewniaka, autora kanału youtube’owego „Historia bez Cenzury”.
Marka Specjal Jasny Pełny istnieje od 1978 roku i powstaje w browarze w Elblągu.
Za kreację kampanii i działania online odpowiada agencja GoldenSubmarine. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla marki prowadzi agencja Roots.
Dołącz do dyskusji: Specjal promowany komiksem "Legenda Północy"