Sportklub wraca do oferty At Media
Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media od grudnia br. znów będzie sprzedawać reklamy w kanale sportowym Sportklub, należącym do firmy Iko Media Group. Stacja zniknęła z jego oferty z końcem czerwca br.
Magdalena Maćkowiak, marketing and sales manager w spółce Media Production, reprezentującej Sportklub w Polsce, tłumaczyła nam wówczas, że rezygnacja ze współpracy z brokerem wynikała z częstych zmian w ramówce stacji. Powodowały one, że lepiej było komunikować się z klientami bezpośrednio.
Teraz sytuacja się zmieniła. Kanał ma bardziej ustabilizowaną ramówkę. - Wprowadziliśmy np. pasmo z magazynami emitowane codziennie o 18.30 – wyjaśnia nam Maćkowiak. Poza tym Iko Media Group nie planuje w najbliższym czasie uruchomienia w Polsce kolejnej stacji i chce skupić się wyłącznie na rozwoju Sportklubu. A – jak tłumaczy Maćkowiak - tworzenie działu sprzedaży dla jednej stacji nie ma sensu.
Kanał od grudnia br. zostanie włączony do monitoringu spotowo-programowego Nielsen Audience Measurement, dzięki czemu At Media oferować będą mogły w stacji pakiety gwarantowanej widowni i pakiety spotowe (wcześniej nie były dostępne). Broker odpowiadać będzie też za sprzedaż cennikową reklam w kanale oraz realizację w nim akcji specjalnych.
Sportklub nadaje w Polsce od lipca 2006 roku. Dostępny jest na platformie N oraz w sieciach kablowych (m.in. UPC Polska, Vectra i Aster). Obecny zasięg techniczny kanału to 2,5 mln gospodarstw domowych. We wrześniu jego średni udział w rynku wyniósł 0,03 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).
Po włączeniu Sportklubu do oferty At Media, broker odpowiadać będzie za sprzedaż reklam w 53 kanałach telewizyjnych.
Dołącz do dyskusji: Sportklub wraca do oferty At Media