„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych
W lutym br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił dwutygodnik „Naj” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lutym 2019 roku wyniosła 212 611 egz. i w porównaniu do lutego 2018 roku zwiększyła się o 35,16 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 20,03 proc. do 147 707 egz.
Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 92 672 egz., po spadku o 21,57 proc - największym w zestawieniu.
Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 66 838 egz., notując wzrost wynoszący 23,01 proc.
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. wszystkie tytuły odnotowały wzrosty, a najwięcej zyskała „Tina” - było to 48,14 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych