„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych i shoppingowych. Sprzedaż to 90 tys. egz.
W trzecim kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Drugie miejsce zajęło „Zwierciadło”, które miało wynik niższy o zaledwie 4 tys. egz. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W trzecim kwartale 2022 roku liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 90 228 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 86 232 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło).
Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w trzecim kwartale br. na poziomie 60 524 egz.
Dalej uplasowały się: „Pani” (37 138 egz.), „Elle” (31 757 egz.) i „Glamour” (25 724 egz.).
Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w drugim kwartale br. wyniosła 331 603 egz.
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych i shoppingowych. Sprzedaż to 90 tys. egz.