„Twój Styl” liderem sprzedaży. Tylko „Zwierciadło” na plusie (dane za listopad)
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazł się „Cosmopolitan” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2017 roku wyniosła 201 178 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada 2016 roku pismo to zanotowało spadek o 0,71 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję - z szóstej - awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. uplasowała się na poziomie 74 640 egz., po wzroście o 34,24 proc. - jedynym w zestawieniu.
Oczko niżej uplasowało się „Avanti” (Agora), które spadło z miejsca drugiego. Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 70 128 egz., po spadku o 30,18 proc.
Z kolei najwięcej - 42,27 proc. - stracił „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 39 911 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 4. na 7.
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 25,31 proc.) pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra” (Agora).
Największy spadek w tym ujęciu odnotował magazyn „In Style” (Grupa Burda) - było to 46,22 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem sprzedaży. Tylko „Zwierciadło” na plusie (dane za listopad)