„Vogue” podwoił wpływy z reklam. Mocno w górę także „Elle” i „Zwierciadło”
Większość czołowych czasopism przez 11 miesięcy ub.r. zwiększyło wpływy reklamowe. Najbardziej wzrosły wydatki na reklamy w miesięcznikach „Vogue” i „Elle” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W okresie od stycznia do listopada 2023 roku magazyny zarobiły na reklamach 3,9 mld zł. Było to 7 proc. więcej niż w tym samym okresie 2022 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar).
Pozycję lidera od kilku miesięcy utrzymuje miesięcznik „Vogue” z przychodami w wysokości blisko 648 mln zł, wyższymi rdr o 111,4 proc.
Drugi na reklamowym podium „Twój styl” zwiększył wpływy reklamowe o 18,5 proc., do 364,6 mln zł. Trzecie miejsce zajmuje „Tele Tydzień”, który zarobił 244,3 mln zł, czyli 5,8 proc. więcej niż rok wcześniej.
W „Vivie” reklamodawcy wydali w omawianym okresie 180,9 mln zł (+10,1 proc.), w „Zwierciadle” – 154,6 mln zł (+39 proc.), w „Życiu na gorąco” – 152,7 mln zł (+0,01 proc.), w „Elle” – 106,5 mln zł (+56,9 proc.), w „Pani” – 87,5 mln zł (+10,9 proc.).
Tylko dwa tytuły z czołówki magazynów o największych wpływach z reklam notują spadek. W „Przyjaciółce” zmalały o 4,2 proc., do 74,6 mln zł, a w „Chwili dla Ciebie” – o 9,1 proc., do 74,5 mln zł.
Dołącz do dyskusji: „Vogue” podwoił wpływy z reklam. Mocno w górę także „Elle” i „Zwierciadło”