„Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, choć stracił najwięcej
W segmencie pism dla mężczyzn w maju br. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił utrzymujący pozycję lidera „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2018 roku wyniosła 27 653 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 35,74 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 13,82 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 21 805 egz.
Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 20,63 proc. do 15 050 egz.
Ostatni był magazyn „CKM” (Marquard Media Polska), który zanotował stratę wynoszącą 18,94 proc. do 14 886 egz.
Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w maju br. poszedł w dół o 4,32 proc. do poziomu 18 809 egz.
W porównaniu do poprzedniego miesiąca trzy z czterech miesięczników męskich zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej też stracił „Men’s Health” - było to 10,55 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 9,80 proc., odnotowało tutaj „CKM”.
Wynik miesięcznika „Forbes” zmniejszył się w tym ujęciu o 10,54 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, choć stracił najwięcej