„Działkowiec” liderem w kwietniu. Wszystkie tytuły na minusie
W kwietniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w kwietniu 2018 roku wyniosła 90 776 egz. W porównaniu do kwietnia 2017 roku zmniejszyła się o 9,29 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego wynik uplasował się na poziomie 57 415 egz. Tytuł ten odnotował stratę wynoszącą 34,35 proc.
Podium uzupełnia miesięcznik „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 41,70 proc. do 47 977 egz.
W kwietniu 2018 roku w porównaniu do marca 2018 roku jedyny wzrost średniej sprzedaży ogółem zanotował „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) - było to 23,76 proc.
Najwięcej w tym ujęciu (11,10 proc.) stracił z kolei „Przepis na Ogród”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem w kwietniu. Wszystkie tytuły na minusie