„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” zyskało najwięcej
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w maju br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, z kolei najwięcej straciła „Weranda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w maju 2019 roku wyniosła 45 135 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 0,72 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 3,87 proc. do poziomu 29 011 egz.
Podium uzupełnia „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca największą stratę w zestawieniu - wynoszącą 13,45 proc. do 20 379 egz.
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 20,52 proc. do 9 804 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Moje Mieszkanie” - było to 8,05 proc.
Zyskała tylko „Weranda” (8,88 proc.).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” zyskało najwięcej